Na današnji dan
1981
AC/DC so izdali svoj osmi album For Those About to Rock (We Salute You)
NAGRADNE IGRE
Traja do: 22. 11. 2017
PARTNERJI
Specialisti za Metal!
Letni koncertni cikel

RECENZIJE

29. 8. 2017
Limbonic Art - Spectre Abysm
Candlelight Records, 2017

Limbonic Art je ena izmed zasedb, ki je (skupaj z drugimi sodobniki) orala ledino simfoničnega black metala v sredini devetdesetih let. Prva dva albuma tako še danes sodita med klasike simfoničnega black metala, kasneje pa je prepoznavnost skupine precej upadla in Limbonic Art se nikoli niso niti približali uspehu prav tako simfonično navdahnjenih rojakov, kot so npr. Dimmu Borgir ali pa Emperor.
Zasedbo, ki je večino časa delovala kot kreativno bolj ali manj uravnotežen duet, je še pred sedmim studijskim dolgometražcem Phantasmagoria zapustil Morfeus in tako je Limbonic Art z ustanovnim članom Daemonom postal one-man band. Vprašanje je sicer, ali je bil padec kakovosti na albumu Phantasmagoria v glavnem posledica Morfeusovega odhoda, saj je band počasi, a opazno kreativno pešal že nekaj ploščkov zapored, je pa z omenjenim (pod)povprečnim albumom zasedba zagotovo dosegla najnižjo točko v svojem opusu. Kar sedem let je minilo, da je Daemon uspel izdati nov, osmi celovečerni plošček, kot da bi se zavedal šibkosti Phantasmagorie in skušal povrniti nekaj ugleda imenu Limbonic Art. In to mu s Spectre Abysm do neke mere tudi uspe. Plošček ponuja sedem uravnoteženih skladb, ki občasno prikličejo v spomin začetke Limbonic Art, ko je bila skupina še na ustvarjalnem vrhuncu. Da ne bo pomote, Spectre Abysm ni niti Moon In The Scorpio niti In Abhorrence Dementia, pa vendar uspe ujeti nekaj duha omenjenih izdaj. Sem ter tja sicer Daemon zapluje v generični black metal, ki ga ni mogoče ločiti od nepregledne množice drugih zasedb, vendar pa se vsakič znova uspe rešiti s kakšnim posrečenim »hookom« ali brezčasno kitarsko melodijo, ki drži zanimanje poslušalca tekom celotnega ploščka. Programirani bobni, ki so pri Limbonic Art bolj ali manj stalnica že od zgodnjih začetkov, sicer albumu ne dajo nobene dodane vrednosti, a vseeno niso tako opazni, da bi poslušalca nujno motili pri poslušanju. Tudi simfonični elementi so v večini primerov okusno izbrani in ne silijo preveč v ospredje, temveč večinoma služijo kot atmosferična podlaga pri vseh skladbah. V določenih trenutkih so morda celo malce preveč potisnjeni v ozadje in plošček ne zveni več kot simfonični black metal temveč preprost melodični black metal.
Čeprav iskreno rečeno album kot celota ne ponuja presežkov, menim, da bodo tisti, ki še vedno zvesto sledijo zasedbi kljub nekaterim kiksom, zadovoljni. Vsi tisti, ki pa Limbonic Art podrobneje ne poznajo ali pa so nad bandom obupali po prvih nekaj ploščkih, pa verjetno na Spectre Abysm ne bodo našli prav veliko zanimivih trenutkov. Vseeno pa mislim, da je pričujoči plošček verjetno najkakovostnejša dolgometražna izdaja Limbonic Art v enaindvajsetem stoletju.

SORODNE VSEBINE:
8. 10. 2015Vision Of Disorder / Novice
24. 8. 2012Vision Of Disorder / Novice
22. 5. 2012Vision Of Disorder / Novice
30. 8. 2016Ihsahn - Arktis. / Recenzije
28. 3. 2012Vision Of Disorder / Novice
ZADNJE OBJAVE
Recenzija
23. 11. 2017
Vulture Industries - Stranger Times
Recenzija
8. 11. 2017
Cradle of Filth - Cryptoriana - The Seductiveness of Decay
Recenzija
2. 11. 2017
Blut Aus Nord - Deus Salutis Meæ
Recenzija
12. 10. 2017
Belphegor - Totenritual
Recenzija
10. 10. 2017
Chelsea Wolfe - Hiss Spun
Recenzija
5. 10. 2017
Tankard - One Foot in the Grave
Recenzija
3. 10. 2017
Venom Inc. - Avé
Recenzija
29. 9. 2017
Motörhead - Under Cöver
KONCERTI & FESTIVALI
23. 11. 2017
Vulture Industries, Morost
Orto Bar, Ljubljana
23. 11. 2017
Shameless
Bluesiana, Velden, Avstrija
24. 11. 2017
The Stone, Srd, Grob
Mladinski center Postojna
24. 11. 2017
Metaljot Raspaljot Vol. 7: The Canyon Observer, Amalgam, Jegulja, Inhibis, Neo-Cymex
ŠMOCL, Laško
24. 11. 2017
Fuzzfest Vienna 2017
((szene)), Dunaj, Avstrija
24. 11. 2017
Broken Lock, Edge Of Sins, Maskardh
TrainStation SubArt, Kranj