RECENZIJE
Že konec leta 2013 je Nagash, frontman in zadnji ustanovni član norveške simfonične black metal zasedbe, napovedoval izdajo novega albuma, med drugim tudi v intervjuju za naš spletni časopis. Takrat se je zasedba mudila po turneji z Dødheimsgard in s Hetroertzen, nas pa so obiskali v Ljubljani in nam v živo za pokušino ponudili malo tega, kar naj bi kmalu dočakali. Šlo je za komad The Beast, ki je slabih sedem let kasneje končno ugledal luč sveta.
Omenjeni komad The Beast z današnjega vidika torej ne predstavlja nič novega – novost je samo embalaža, s katerim norveški Troll pošiljajo ta komad med ljudi. Zaenkrat ta ni zapakiran v obliki polnopravnega albuma, temveč samo v obliki polvečerca. Sicer pa The Beast ponuja zelo nalezljiv in všečen simfonični black metal komad, ki je dodobra skoncentriran na speven in ponavljajoč refren, zaradi česar komad tudi hitro ostane v ušesu.
Sledita dve priredbi; prva je priredba lastnega instrumentalnega komada Trollberg, ki je predhodno že bil izdan na splitu z Aeon Winds. Ker je komad za razliko od klaviaturskega originala odigran s klasičnimi instrumenti, je tudi dobil nov naslov Tilbake til Trollberg (slov. Nazaj v Trollberg), medtem ko je njegova spevnost povsem ohranjena, tako da ga bomo lahko tudi v bodoče v živo odpeli skupaj z bandom. Malo manj spevna pa je zagotovo druga priredba, ki je tudi nekoliko starejša. Towards the Pantheon so si Troll izposodili od kolegov Emperor in njihovega kultnega albuma In the Nightside Eclipse – odlično odigrana priredba, ki ohranja magičnost in surovost originala.
Zaključek tvori instrumental, klaviaturska simfonija, ki je nekaj povsem drugega kot naslovni komad. Je dosti bolj mračna in hladna ter vse kaj drugega kot za skupinsko poslušanje in veseličenje v dvorani. Idealna je namreč za samostojno poslušanje ob opazovanju sneženja. Torej odlično za trenutni čas.